15 december

seg tjej!!

dansen var AS kul :) trodde inte jag skulle gilla det men det var awesome :) sen gav jag mig av till mormor och akade lite :D mums mums !!


sen var det skola dagen efter, inget intressant där, hade dock prov men gick as bra för mig, alex och niklas :D sen gick jag genom stan, stötte på jenny så gick lite med henne innan min buss gick hem till mamma :) btw, så halkade jag. . . offentligt XD pinsamt men jag bara skratta :) och det var förresten en jäääääätte snygg kille på bussen till centrum, och inte bara det han var artig och väntade o lät mig gå ut först :D
intervjua några på pappas jobb idag angående en skol grej sen skrämde en på hans jobb livet ur mig när han drev med mig genom att prata med mig om en order som om jag arbetade där :)
nu är jag hemma i sängen och ska snart sova :) har packat klart till imorgon iaf ^^

här kommer några bilder på min bebis <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback