2-3 december

helgen har faktiskt varit ganska awesome :)

igår var jag med bästa sofia och handlade julklappar i södertälje !! sjukt mysigt :D vi åka till och med ut till rusta och handlade julklappspapper (jag då (a) ) och julkalender ;) alltid lika kul med den ängeln :)

idag var jag i sthlm med frida och yrade runt, gick vilse osv och leta mer julklappar :D hittade bästa till min storebror, lite humor får man ju ha :D det var sjukt trevligt som alltid :)

sen åkte jag hem till strängnäs och har lyssnat på musik och druckit lite :) underbart slut på kvällen kan jag ju säga :)

hoppas det inte är några misstag i denna text nu :)

PUSS



» fius

JUSTE, jag måste ju öppna tredje luckan :D jhahah;)

det var bäst :D<3

2011-12-04 // 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback