bästa dagen på väldigt, väldigt länge !! :D part 2 <3

nu har jag i alla fall tagit mig ork till att lägga upp bilder från min kväll :) den spenderades hos hanna då jag & frida var barnvakt åt thilda :) man kommer förstå det mesta av vad vi gjorde genom att bara kolla på bilderna men jag kan dra det lite kort ^^ jag ritade en väldigt vacker bild åt thilda ;) vi lagade och åt mat :) TACOS !!! sen gick vi ut med dino och därefter blev det modeshow ;) frida provade massa kläder inför lördag men vi har hittat det hon ska ha och sen kommer bilder på några andra förslag ^^ därefter speladejag spel med thilda och förlorde :( sen var det läggdags vid elva så då satt jag och frida o läste någon ungdomshistoria ^^ lite annorlunda xd därefter blev det lite snack i soffan sen begav jag mig hemåt :) btw, så pratade jag och frida engelska stor del av kvällen då det kom till lite privatare saker, men det var bra och nyttigt :D











» frida

hahaha MONGOOOOONA :D

tack för goskväll Jennie! <3

2011-12-11 // 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback