bästa dagen på väldigt, väldigt länge !! :D part 1 <3

idag skulle det blivit en uppgång vid 8 men lata jennie sov till 9 (a) så det blev lite brottom för att möta upp sofia men jag hann :D kallt som fan var det att GÅ hela vägen till stationen, inte sååå jätte långt men ändå :) sen åkte jag och sofia till östertälje för att ta tåget till skärholmen (buss&tåg&buss = tåg) kul hade vi och dampa lite på:


vi yra runt lite efter juklappar till hennes bror, pappa och pojkvän ^^ gick ju sådär ;) sen kollade vi lite åt oss själva (a) sen hamnade vi på en partyaffär där vi hittade dessa:




sen sjöng vi vackert när vi var tillbaka i södertälje, vacker opera ång av jullåtar, sååå vackert ;) alla borde få höra (a)
sen åkte buss jäveln förbi oss då den åkte för tidigt så vi fick kubba som idioter ner till köpman från birka och det var ju så kul ;) sen babbla vi lite till innan vi skildes åt i östertälje då jag åkte vidare till hanna, där jag och frida skulle vara barnvakt till thilda :) mer om det kommer imorgon med massa massa bilder men nu måste jag tvätta ansiktet och sen lägga mig och sova :D

natti natti, puss !! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback