jul, jul och jul

dålig uppdatering jag vet !! men nu ska jag bättra mig :)

i onsdags var jag som sagt med sofia :) vi yrade runt på stan och gick mer eller mindre och väntade på att hennes mamma skulle komma :) eftersom sofia inte orkade ta bussen hem ^^
kommer lite bilder sen från när vi satt i en massage stol :D

på torsdagen gjorde jag absolut inget på dagen :s gick upp sent och sen låg jag bara i sängen :) men på kvällen tog jag mig i kragen och åkte till frida där hon, jag och patrik kollade på skräck ^^ den var jävligt läskig :( men den var på spanska.. hmm :o

idag har jag varit nere på stan och köpt sista julklapparna och sen har jag slappat, lagat mat och gjort julgodis :)

nu ligger jag i soffan och funderar över varför det inte känns som julafton snart :o
tyvärr kan jag inte ladda upp bilder för något har krånglat :(

kommer ett inlägg imorgon med :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback