JULLOV !!

ÄNTLIGEN JULLOV !!! awesome :)

tyvärr har jag lite plugg men jag får skylla mig själv ^^
så det som står på schemat för lovet är:

- plugga (svenska, turism, engelska)
- träna (gym,gym,gym & löpning om det går)
- träffa lite vänner
- fira julafton x2 och nyårsafton :)

var iaf en trevlig avslutning med fin sång :D sen skulle jag hem men då så gick ingen buss så började gå och gick igenom kringlan där jag mötte mormor och min ena kusin sofie som varit på stan lite och det skulle gå och äta
så jag följde med dem till touch of india där jag åt någon god kyckling rätt :)

nu sitter jag hemma och ska ordna mitt tränings schema, sen blir det antingen gymmet eller träna hemma :) jag kanske till och med har turen och får träffa sofia :)



» fius

Det fick duuu! :D <3

2011-12-21 // 21:47:54

jaaaaaaaaaaa :D<3

2011-12-22 // 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback