seg tjej :)

sveriges segaste bloggare!! orkar inte skriva så mycket om julen :) fick fina julklappar i alla fall :) på julaftonen var vi hos mormor och vi åt, kollade på kalle anka, fick julklappar och sen fika vi :) sen kom pappa och hämta, sen på juldagen var det fira hemma hos pappa eftersom det är nya zeeländsk julafton :) frst blev det julklappar med pappa&lotta, daniel, niclas, elina&max och dan&daniella :) sen kom lottas bror med fru och ena dottern tillsammans med sin pojkvän, blev massa prat och god mat :)

i tisdags var jag med frida i skärholmen och shoppade lite grann :D det som inhandlades var: - två ringar (en blev julklapp från frida) - ett halsband - svarta jeans - en sjukt fin klänning som jag är kär i !! - underkläder

igår var jag och frida på hockey! ssk - tingsryd eller nåt ^^ ssk vann med 2-0, awesome :) träffade lite folk man inte träffat på ett tag :)

idag sov jag lääänge, inte bra.. menmen :( snart blir det film med chips & dipp :) tjockt jag vet men måste innan nyår för sen ryker ALLT sådant för ett långt tag fram över :)

imorgon ska jag åka skridskor med caroline och markus :) ska låna markus målvakts skridskor och det verkar som att det är något speciellt där osv och de bara skrattar åt mig :( men vi får se hur det går :D

bilder från detta inlägg kommer någon annan dag, då jag orkar :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback