what a day

skrev aldrig något om fredagen med frida men den var så jävla perfekt! underbar kväll är bara förnamnet, hade så sjukt roligt och det var kul att träffa folk man inte träffat på länge :)

sen på lördagen åkte jag till pappa, blev övningskörning och sen lite julbak typp, gjorde chokladkola, mintkyssar, knäck och ett pepparkakashus som blev lite fail och jag brände mig när jag gjorde det :( lite bilder :)





granen kläddes också ^^ vet inte riktigt vad jag ska säga :p

söndagen gjorde jag inte mycket bortsett från att ligga och tycka synd om mig själv för att jag hade och fortfarande har ont, men wtf liksom.. bakade iaf lussebullar med lotta, elina & max :)

måndag, idag.. redovisning på engelskan vilket gick helt okej :) ingen mer lektion så stan med sofia <3 osv ;) ;) ;)

nu har det iaf varit så att om exakt 10 månader minus nu "en dag" skulle jag fylla 18 ^^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback