23 november

hmm..

gårdagen slutade ju sådär, var ganska förbannad.. och aa det är jag dock fortfarande, förstår mig inte på hur vissa tänker ibland, helt seriöst !

men aja.. detta var iaf oturs dagen, förutom att jag fortfarande var arg så ringde inte alarm fan !!! så jag vaknade halv 11, men skulle egentligen gått upp 8.. och när jag vakna hade precis första lektionen slutat, idrott, som jag tycker om mest.. så jag drog på första bästa jag kunde hitta sen sprang jag till bussen som gick kvart i, kom till skolan 20 min efter andra lektionen och missade lunchen :( men frida var snäll och gick & åt med mig :) där gick det inte heller så bra, först tappar jag gaffeln på byxan sen går jag för att hämta en ny men när jag har den i handen och står o väntar på att hämta mer dricka så glider den ur greppet.. kul.. så hämtade en till (y) sen blev det inget gym idag då jag inte hade hunnit.. veckan började ju verkligen bra (y)

nu ska jag iaf packa lite sen bär det av till mormor ! toppen :)

kom på nu att det imorgon är exakt 1 månad till julafton :D !!!



lider med dig stumpan! haha <3

2011-11-23 // 23:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback