25 november

har bestämt mig för att ordna lite i bloggen nu i helgen faktiskt :) kanske till och med ikväll ^^ så räkna med kaos tills allt är klart ;)

nej nu ska jag fixa lite fr snart är det dags att ta bussen ner på stan för att möta upp sofia :) den jäveln har varit ledig idag !! så fick henne att åka in och möta mig i stan :) måste bara berätta att det är den bästa barndomsvännen man någonsin kan önska sig <3 trots att vi haft lite bråk perioder så håller vi alltid ihop och det är som vi sagt, från blöjan till graven <3 älskar dig min underbara lilla fislisa ! <3

måste bara tillägga att det gick ÅT FUCKING HELVETE på matte provet så hej ig !! men det var inte bara jag som tyckte det så jag hoppas på byte av lärare !!

puss från mig så länge !!



Då får väl jag bli er lärare då :P är redan det åt några andra :D

2011-11-25 // 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback