27 november

idag har jag varit fett lat :o
skulle gått ner på stan och lyssnat på chris men hann inte, för jag gjorde vuxen sysslor = jag var i tvättstugan och tvätt !!!
men gick ner med mamma efter och hann se honom när han skrev autografer :) sen köpte mamma de jag ska ha på julafton, de vi kollade på sofia :) ska få det i julklapp typ :D
sen blev det hemtex, glögg och coop konsum innan vi tog bussen hem så jag kun de går ner i tvättstugan igen xd
snart blir det att åka till heron med mamma och kolla på bio, myspys :)
därefter hem och plugga.. sen skriva med min bästavän fredrik som alltid och har man tur kanske man får prata med linus som kommit hem idag :) vissa har det lyx som åker utomlands ^^

det var allt från mig :D
byebye ! :*



Ser fram emot o skriva med dig min underbara vän <3

2011-11-27 // 20:17:59
» Fius

glöm inte den där hyllan du ville haa :D skickar bilden nån gång ;)

2011-11-28 // 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback