allt som allt

om ni undrar varför ni aldrig får nå svar kommentarerna så är det för att jag inte har någon aning om hur man svarar :o så om någon vet det så får ni gärna säga till :)

tycker att ni ska kolla in på mina två länkade bloggar, sjukt läsvärda !!

varit ute och sprungit idag och skulle springa min så kallade "3,5" runda, den kändes så sjukt lång så när jag kom hem kollade jag hur lång den var.. och det visade sig att den var 4,6 så nästan en halv mil ;) sen när jag kom hem blev det situps ^^ gjorde 300 igår så hade 440 kvar men gjorde 450 ifall någon enstaka till gillar :) känns skönt efteråt i alla fall :)

nu taggar jag matte prov, haha not, där ljög jag.. nej men jag är hyfsat säker på att jag får ig så känner ingen anledning att plugga in i det sista, gör hellre ett omprov och tar hjälp av danne när jag ska plugga :)

måste bara passa på att säga att jag fick världens lättnad över turismen, jag är på 3e kapitlet av 7 och det är en 50 poängs kurs vilket menas med att det endast är en termin så var rädd att jag inte skulle hinna klart eller behöva stressa sönder men blev idag påmind om att höst terminen fortsätter in 1 vecka på vår terminen så i värsta fall kan jag plugga lite på lovet, dock vill man ju inte det men men :)

nej nu ska jag sluta skriva och gå o lägga mig :) sömn är något jag alltid behöver, och ska fan ställa alla möjliga alarm så jag inte missar provet imorgon !!!

Godnatt :*



Hihihihhoho naaemen plutteråå :')

jag vet inte hur man länkar bloggar sådär som du gjorde buhuh :( hahaha <3

2011-11-24 // 23:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback