dålig uppdatering

får nog börja uppdatera min blogg lite mer ^^ känns som att den blir lite tradig..

är som då fortfarande sjuk, vi firade en vecka igår (a) vet inte om jag ska säga att det blivit bättre eller sämre, tänker inte gå in på detaljer utan den som vill veta får fråga ^^

annars i veckan var jag hemma på måndagen & tisdagen sen kände jag mig tvungen att gå till skolan under de dagarna jag var hemma satt jag och plugga konstant.. kuuuuul ! (y) sen blev det historia prov vilket gick åt helvete så blir en ny prövning på det i vår.. jippi.. sen utvecklingssamtal på fredagen, gick som det alltid går ^^ igår åkte jag och mamma till mio i heron och beställde ett matbord :) sen åkte vi till ikea och gick en sväng sen blev det hemfärd och ta det lugnt :) pratade lite skype och hade kul :) idag har jag varit hos kusinerna och firat sofie som fyllde år :) dock lite segt när man är sjuk :( men nu ligger jag i sängen och ska snart prata lite skype :)

här kommer lite bilder från veckan som varit :) har ju trots allt min iphone nu, inget att heja för eftersom jag redan hatar den, gjort det sen jag fick den ^^ har förresten hoppat av engelska c också eftersom man var tvungen att kunna grammatiken utantill och eftersmo jag inte ens kan svensk grammatik blir det lite svårt ^^

Bilder från firandet av Sofie :)









Frida på idrotten ;)




Mamma letar matta :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback