i dont know anymore..

fan vad jag är trött på livet just nu.. inte så att jag vill dö utan bara stanna tiden och få andas. jag hinner liksom inte med längre allt går så jävla fort :( ena läxan rullar in efter den andra och nu sitter jag här med sjukt många som egentligen ska vara klara till i början avdenna vecka som nu snart träder i kraft.. vad ska jag ta mig till? blir ju inte bättre av att vara sjuk heller :( men får väll se det possitivt, får plugga när jag är hemma och är sjuk.. ingen lugn stund får jag iaf.. angående det med byte av skola har jag börjat fundera igen.. men svaret finns inte.. jag vet inte längre. jag vet ingenting och har insett att jag inte kan lita på någon, iaf inte bara sådär.. som man brukar säga "trust mus be earned" stämmer verkligen in på mig..

snälla hjälp.. :(



lilla lilla Jennie. glöm aldrig bort att jag alltid finns till hjälp då du behöver det. finns alltid ett sms bort och är alltid glad över att hjälpa till så tveka aldrig på att kontakta mig :)*

/ din vän Daniel F

2011-11-13 // 20:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback