lovely !

nu har jag kommit hem från en mysig träff med sofia ! blev rundor på stan innan vi satte oss på nancys där nere där det är fint och mysigt :) blev detta plus en varm choklad för min del


snodde bilden från sofia då jag inte kan ta bilder ^^ men tyvärr är det inte så gott som det ser ut :( den varma chokladen smackade bläää ! och kladdkakan smaka inte heller så gott men brownien smaka helt okej men brownie glassen var ljuvlig :D

sen vandra vi vidare efter ett bra tag och då hittade jag dessa fina ljus som jag blev kär i typ ^^


men det gjorde att jag nu kände mig tvungen att städa och rensa sönder mitt rum så det blir min syssla innan idol börjar :) för att ha lite bevis material på hur förjävligt ( !!! ) mitt rum är hos mamma så kommer lite bilder :)



projekt som inom kort ska göras är:

- köpa en 120 säng
- nya gardiner
- dekorationer
- tavlar / fotoramar med kort


tackar sofia för denna underbara eftermiddag och början på kvällen och det görs snart om igen :D jul shopping !!
puss på dig child "fucking" hood friend :*<3



Tack själv! Supermyys :D

Asså uuusch, smakade förjävligt, glassen var ju underbar annars :')<3

2011-11-25 // 19:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback