min krönika

dags att börja med min krönika

temat är kärlek men jag har valt att inte skriva om att vara kär eller något sådant eftersom jag har svårt att tro på kärlek igen pga tidigare grejer..

därför har jag valt att specificera mig på killar i ett förhållande. så som jag och många av mina vänner uppfattat en kille i ett fröhållande. jag struntar ärligt i om det är någon som blir arg, men detta gäller ju inte alla utan vissa killar men jag får en känsla om att det är en stor del som tillhör den gruppen. det är lite dåligt faktiskt. men jag tänker skriva ur en tjejs perspektiv sen får ni killar säga vad ni vill. lägger upp den här sen när den är klar. jag hoppas iaf att jag någon dag hittar en kille som INTE är så som han kommer vara i krönikan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback