mitt val, mina tag

nu jäklar ska det hända grejer !!

som många vet är jag inte riktigt nöjd med mig själv men jag klagar iaf inte ^^ och nu har jag bestämt att jg ska ge järnet så att JAG är nöjd, skiter i vad andra tycker ^^ har sagt flera gånger att jag ska sluta äta godis och dricka läsk men har alltid fallit tillbaka på det :( men nu är det verkligen seriöst, är så jävla taggad :) idag blir det sista gången jag äter godis, då vi hade lite kvar från igår ^^ men det är slut nu så imorgon börjar jag på allvar
lite grunder är iaf:

- gymma minst 3 gånger i veckan / pass
- springa varje dag, antingen 2,5 sträckan eller 3,5 sträckan
- träna hemma
- sluta äta godis, snacks, fika och läsk
- äta mer sallad

ni får tycka vad fan ni vill men gör vad jag vill och sen om ni inte gillar det behöver ni inte bry er ^^

sen är det även dags att börja ta skolan på allvar så blir att göra läxor osv direkt när jag får det istället för att jag gör som jag nu brukar vilket är att släpa efter vilket jag ångrar till tusen !

Så min stora satsning blir nu träning & skolan !
Sen får jag se vad jag har tid med annars :) Lite liv vill man ju ha !!



» Sofia

Du klarar det och om du råkar köpa godis och ångrar dig så vet du att jag kan offra mig ;)<3

2011-11-20 // 15:56:21

Låter skit bra Jennie, ett litet tips bara. Har själv försökt det där och du kommer att må så jävla bra i några veckor/månader, dock om det blir som för mig och du tappar lusten helt för det så börja inte med allt igen då, håll ut en stund till och då kommer allt att bli topp igen :) (sömn är sjukt viktigt för att du ska klara det)

/kram Daniel

2011-11-20 // 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback