19 oktober - 21 oktober

då har man fyllt år då ^^ inget speciellt med det ;)

19 oktober
fick pengar av jesper till en choklad boll men det var slut så då delade vi tjejer på 2 morotskakor, väldigt gott :)
tack jesper !

sen åkte jag hem till mormor, åt god mat och fick en jätte god tårta bakelse, bild kommer senare :) sen gick jag upp och kollade på film innan "bonde söker fru" började, då kom mormor upp med en pear dream glass (SJUKT GOD) sen gick jag faktiskt och la mig vid 9 ^^

20 oktober
dagen efter var jag ju ledig, åkte med carro till södertälje, sen åkte jag vidare hem för att lämna väskan och sedan fortsätta vidare mot skolan för att hämta mina spanska grejer som jag glömt dagen innan -.-
var hemma runt 11:00 och då började jag plugga.. pluggade enda fram till klockan 20:00.. där emellan hade jag först en 40 min paus då jag gick till morfars grav, och senare 30 min till då jag och niclas lagade mat :) jätte gott !

21 oktober
nyligen vaknat genom att niclas var stressad för att han försovit sig ^^ fick sitta och skriva ner massa om bussar :p
nu ska jag snart åka lite tidigare till skolan för att plugga på spanskan eftersom jag har spanska prov efter lunch.. ojoj !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback