3 oktober

Dagen började ju bra :o
Försov mig 1 timme, eller aa jag skulle upp en timme tidigare än jag behövde för att hinna plugga på engelska debatten men så blev det inte :( Var dock inte så förberedd..

På bussen säger de att endast vart fjärde tåg går, det var ju jäkla bra av sl (y) men turen med mig så får ett tåg så att jag kommer i tid :D Sen var det engelska c lektion i 2,5 timme, döden ;)
Död nummer två var ju då engelska b då vi hade debatten, men det gick awesome och vår grupp med nya zeeland vann över usa ! grymma är vi !

Sen fortsatte dagen på med svenska och mentorstid :)

Efter skolan var det gymmet som gällde, kollade när mitt gymkort skulle gå ut och det går ut i april så det är bara att träna på :D
Nu var jag precis ute och sprang 2,5 km, på 10 min :p vet inte riktigt om det är bra eller ej menmen, bättre ska det bli :D

Nu blir det at duscha, äta och sen lägga sig i sängen och kolla på film, och boka träningspass till imorgon :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback