knas

dagen var ju.. hmm knas?

började med att jag åkte till skolan och satt i klassrummet och insåg att jag aldrig skulle klara dagen med obotad urinvägsinfektion, feliks övertalade mig att prata med läraren och hon tyckte också att jag skulle åka hem, på väg hem ringde jag mamma så att hon skulle boka en tid hos läkaren, jag visste ju redan att jag hade det.. behövde ju bara få det bekräftat så att jag kunde få medicin. sedan skulle jag ta mig till mammas jobb, men mötte upp carro som var med anna & emma, gick runt lite med dem på igelsta tills de började, sedan åkte jag vidare till mammas jobb för att få medicinen.. väl där fick man presentera sig för alla på hennes jobb, sen satte jag mig och snurra på hennes jobb och gick o köpte en glass, daim pear dream eller vad den heter, riktigt god faktiskt, sen begav jag mig hem och började plugga.. lite senare ringde erika och ville ha sällskap en stund på stan då hon skulle lämna tillbaka några filmer, sedan åkte jag med knasbollen till syd eftersom hon skulle hem till feliks och hon hittade inte i syd (piiiiinsamt erika ^^ ) fick iaf ett kinderägg för besvääret, vilket inte var något besvär :) sen åkte jag hem och pluggade vidare.. nu har jag och niclas iaf åkt hem till pappa & lotta efter att de varit bortresta :)

Bjuder på en lite mongo ego bild :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback