Min helg

Fredagen började med att jag la mig i sängen och plugga.. segt var det.. Casablanca var ju inte direkt det roligaste man kan hålla på med en fredags kväll.. men jag gav upp ^^ Sen gick jag och träffade Jacob, vi gick runt i södertälje och sedan hem till honom och kollade på Grown Ups, bra film ! dock somnade jag lite då och då efter filmen och missade några bussar, men kvart i 1 var jag på väg hem ! Sen blev det att fixa lite till lördagen sen sova :)

Lördagen började klockan 8 då jag försovit mig, eftersom min buss gick 8:18 men snabbt slängde jag på mig kläderna, packade och tog en clementin på vägen ! Väl framme i järna mötte jag Sofia för att gå till ip och ha avslutningen med vårt lag :( vi spelade match mot föräldrarna och självklart så vann barnen, sen blev det att dela ut medaljerna och diplomen.. :( därefter hoppa jag in i f13 som låg under och mötte sina föräldrar, 2 från mitt egna gamla lag hade också hoppat in så det var kul, trots förlust.. sen blev det att spela ledar match mot p13-14 & f13, vi vann, såklart ! sen var det en tävling om att komma närmast mitten och det var faktiskt en i mitt lag som hade stannat kvar och skulle försöka, en tjej på 6 år liksom, men grym som hon är fick hon 7e pris !
Därefter begav jag mig till bussen med Sofia, sen från ingenstans kom min mormor som tydligen skulle hem till mig ^^ Väl hemma blev det duschen, plugga, fixa sig och sedan åka till axa sportcenter för att vänta på Caroline ! :)
Vi åkte hem till henne, åt en sjukt god middag som mamma Bitte lagat och sen blev det ner i källaren, lägga sig i soffan och kolla på hockey ! massa tjejsnack, skratt och galenskaper ! men det var så sjukt underbart ! saknad tid det där ! Sen vid 11 begav jag mig hemåt :)

Söndag (idag) har jag endast slappat, och försökte plugga så gott jag kan, svenskan är iaf klar nu så det är bara till att bli klar med engelska c läxan också så kan jag slappa resten av kvällen.. om det blir någon tid över så att säga ^^

Där var en lång text på min helg ^^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback