BARA två dagar kvar till helgen!

Den längsta skoldagen är avklarad och snart är det sovdags!
Värst var ju sista lektionen med skogmulle! Eller hon är mer av ett troll från skogen! Jag slår vad om att hon klär ut sig till ett troll hemma, eller jag menade tar på sina vanliga kläder.. Skummaste läraren ever och henne ska man ha i ett år, hallelujah :o

Har ikväll försökt spela the sims och prata med min älskling men går ju sådär med min damp dator.. Den hänger sig och får bluescreen lite när den känner för det! Moget..


Längtar massvis till helgen! Då den består av järnaloppet, shopping och zonspel, och allt är ju självklart med min lilla prins <3 Efter att fått snåla hela sommaren har man vunnit 2000 kronor bara på att vara en bra ungdom genom vad jag tror är mitt ledarskap inom jsk :) LOVELY!!

Byebye :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback