19 december

Efter allt slappande igår mötte jag min bästavän Frida på stan! Gick hemifrån 14:46 för att vara på guldfynd 15:00, vilket jag var, precis på pricken!! ;) Blev några timmars gående på stan då hon letade julklappar! Ryggen var dock den som fick lida.. Men hade tur då min älskade kunde svänga förbi och bjuda mig på något att äta och dricka så att jag fick lite kraft :)<3

Fortsatte sedan letandet med Frida innan det var dags att gå hem! Men halvvägs hem smsar mamma och frågar om jag orkar vända och hjälpa henne leta julklapp till Danne. När vi var klara med det gick vi hem och jag började fixa med de sista julklapparna! Sen blev det tv och sova :)

Älsklingens alla julklappar!


Åh, vad är det i? :)

Svar: Massa olika saker :o
None None

2012-12-20 // 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback