plugga plugga!

Fixat en del musik nu och sitter med pluggandet i gång! Imorgon blir det förhör på djurceller och vad som skiljer en växtcell från en djurcell. Inte så jätte intressant måste jag säga men det är ju inte det tråkigaste jag har gjort!

Lättaste sättet jag lär mig på är att skriva ner det själv. Då jag kan memorera meningarna och komma ihåg vad jag tänkt för att kunna formulera meningarna. Sen måste jag tacka för mitt fotografiska minne, har inte världens bästa men det har hjälp mig väldigt bra genom min skolgång då det ibland varit saker jag glömt bort men sett på bild. Så denna läxa passar men hyfsat bra då det är en del ritande.

Nu ska jag fortsätta att plugga innan jag måste packa.. Orkar helt ärligt inte packa men måste!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback