SJ - och SL +

Då det är omöjligt att ta sig till skolan blir det en jag dag hos mamma med bland annat det på bilden :)

SL lyckades vara i tid trots detta väder och det förvånar mig!! Medan SJ är värre än vanligt.. Kl 9:17 skulle mitt tåg gå, när jag kommer dit kl tjugo i nio visar det sig vara försenat till 10:01. Klockan går och passerar 10, men inget tåg kommer, då uppdateras iaf det på sj's hemsida att det ska komma kl 11.. Då ger jag upp och tar mig hem till mamma, med bussar som kommer i tid! Nu när jag är hemma kollar jag hemsidan och då står det 11:40 som avgångs tid, jag undrar egentligen när det tåget kommer att avgå (?)

Kunde inte tagit ett tidigare då det tydligen var inställt, snacka om kaos!!

Plus att dörrarna på stationen fått för sig att inte fungera så det var kallt och lite snö på olika ställen!

Duktigt sj, duktigt..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback