2012-02-02

ja då hade man endast idrott idag! skönt :D vi sprang intervaller vilket inte var så smart då jag inte tagit mina mediciner + att jag var sjuk.. smart girl, yeah! sen spelade vi pingis, spelade mot Mollie och Johan, sen jag och Lejla mot Rebar eller Remjar och sen spelade jag mot den andra som antingen heter Rebar eller Remjar, känner mig elak att jag inte vet vem som heter vad :(
sen gick jag och Lejla låååångsamt ner mot centrum, riktigt långsamt! sen gick jag och kollade lite i butiker och hittade 3 par örhängen och 1 armband som jag och Frida kollat på tidigare :D gick även en sväng till vero moda där jag provade lite kläder och pratade med Helena :) sen köpte jag en bolero som jag velat ha länge (a)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback