en sjukt glad och lycklig tjej

ja då sitter man framför tv:n med mamma och glor på "mot alla ods"
inte riktigt något program i mitt intresse men mamma följer det så
tycker i alla fall att det är sjuuuuk starkt av dem som är med
måste vara otroligt jobbigt ändå och jag förstår dem som inte klarar av det längre
lite sorgligt är det att kolla på ett program där man vet att den ena är död nu
tjejen som fick cancer i sitt ben och fick det bort opererat är i dags läget död pga en ridolycka
tråkigt faktiskt.. hon verkar så glad och positiv

tillbaka till verkligheten
imorgon tar jag mig till skolan och gör ekonomi provet då jag känner mig frisk :)
sen fortsätter dagen med resten av lektionerna
efter skolan blir det att ta tåget till södertälje för hockey med bästa Frida
men innan det ska jag ut och äta med pappa, hans chef och några andra på hans jobb!
blir att äta på restaurangen i scaniarinken och sen gå till Frida och stå i stå ^^

sen fortsätter veckan med två lektioner på torsdagen, idrott (yeeeey) och sen hälsapedagogik då jag har någon uppgift som jag tror ska vara klar :o därefter blir det hem och packa lite, just nu vet jag inte om det blir någon träning, beror på hur halsen mår :o

på fredagen beger jag mig hem till mamma där jag spenderar helgen, får förhoppningsvis träffa Frida och Sofia under helgen också!

så ser resten av min vecka ut :D

nu bjuder jag på en ego bild ;) där jag ser normal ut :o




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback