ett "vi ses" är aldrig ett evigt "farväl" <3

hmm vad gjorde jag idag :o
tränade i alla fall inte då det inte passade med tågen hem till tälje ^^
myste för sista gången med bob ordentligt då han åker iväg till tim på söndag och jag är hos mamma i helgen..
känns ju sådör :( men är ändå glad att det är tim som tar honom :)
annars slappa jag bara :o
väl hemma hos mamma kommer man in mitt i ett enormt bråk mellan henne och niclas, det var kaos!!
och aa sen var det hela igång..
sen blev det att spendera resten av kvällen framför datorn med lite ritande och pratande med lillebrorsan :)
sen kollade jag på en sjukt obehaglig film!! jag kommer aldrig våga flyga :( snakes on a plane hette den..

nej nu ska jag inte skriva nå mer känner jag :D ska slappa lite till och sen får vi se när det blir läggdags :)

ska i alla fall möta mormor på stan imorgon vid 1 då vi ska gå ut och äta lunch :) mysigt!!

ha det bäst :) PUSS!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback