one thing at the time

tänkte passa på att uppdatera lite innan jag ska börja läsa svenska boken..... :(

fredags:

först var det tacos i skolan! mums :D sen hade vi matte prov och det gick som det skulle, åt helvete (y) därefter engelska sen blev det att ta tåget till tälje :) svängde ner snabbt på stan för att checka kortet och sedan gå runt lite, köpte ett mamma ljus till mamma som en liten krya på present eftersom hon är sjukskriven :( sen senare mötte jag upp frid som varit och tränat :) vi gick till willys och handlade morötter, dipp och fruktgrejs :) blev att sitta och smaska på det framför the voice sverige med en massa skratt och misstag ;)

lördags:
tog tåget till strängnäs, gick hem till min halvsyrra elina och hennes sambo max :D satt där en stund, sen skulle max skjutsa mig till centrum men sen kom pappa så då skjutsa han mig :) mötte upp tobias och sen yra vi runt och pratade lite, vi gick även iväg till thomashallen där det var fotbolls cup ^^ gick ju inte bra alls för ik viljan :o träffade några från klassen där och sen sprang jag på lejla på stan :o såg henne inte ens :( men det var trevligt :D sen skulle tobias dra till en polare för de skulle kolla på handboll i eskilstuna ^^ jag blev hämtad och vi åkte och handla :D blev att spela lite med lillebrorsan niclas & sebbe :D sen melodifestivalen och därefter lite spel innan jag gick och kolla på film, mysmys :D

idag:
vaknade runt 8 och tänkte gå upp men ångrade mig och somnade om, vaknade igen vid 12 :) gick in till niclas och spela lite med honom, massa klagande :D ( :( ) och nu sitter jag i gästrummet/kontoret och ska plugga lite :( blir att läsa så långt jag orkar i svenska boken :( sen ska jag försöka plugga lite matte och lite företagsekonomi :) lite om dagen gör nog att jag kommer ikapp till slut :D sen ikväll ska jag även fixa iordning det sista på engelskan och läsa geografi läxan :)

det var allt för mig just nu :D
kommer bilder sen när jag kommer in i stugan igen ^^ just nu har jag ingen sladd till mobilen :D

puss på er och hoppas ni haft en bra helg :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback