the first day

då är första dagen på veckan avklarad! den gick ju bra :D
hade geografi, matte, svenska och företags ekonomi, där jag och mollie ägde! vi blev klar med hela häftet!
så grymma är vi :D
sen blev det en massa känslor i snacket vi 3 hade idag :o jävlar vilket hets XD
nej nu ska jag ta mig i kragen och plugga geografin (som jag väldigt gärna verkar vilja stava geofragi -.- )
hade tydligen inte bara läs läxa utan vi ska kunna förklara alla olika begrepp -.- segt faktiskt :o
sen tänker jag ärligt inte plugga nå mer idag :o är inte på humör :o
det är faktiskt bara det som måste bli klart till imorgon :)
då jag åker tidigare till skolan för att plugga företagsekonomi, hoppas på att jag hinner igenom ett helt kapitel som jag lyckades göra förra veckan :)

vet att jag lovat massa bilder och de kommer!! när jag orkar :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback