today is the day

igår var en lyckad kväll med älskade barndomsvännen! blev inte som planerat men det blev fan mycket bättre! :D länge sen man skrattade i flera timmar i sträck!! 104 sofia XD HAHAHAHAHAHAHA :D
kommer lite bilder sen ikväll :)

nu har jag precis ätit upp en god uppfriskande frukost :D ja lite sent men iaf :( här är en bild :D

kiwi, morätter, scramble eggs, vatten, pressad apelsin och lite fil med flingor :o
jag har inte ätit fil på över 2 år!! ojoj!




nu efter frukosten ska jag städa uåå lite sen blir det plugg! på en lördag yeah! därefter, efter kanske 1,5 - 2 timmar beger jag mig ut på 4,5 km sen hemma träning, magens tur idag :D

kommer ett inläg senare om en sak jag vill ta upp :)

pusspuss <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback