kortfattat!!

nej för fan nu har det varit urusel uppdatering av mig!!
drar därför igen tidigare händelser lite snabbt :)

lördag
åkte hem till frida plutt och gick till affären för att handla morötter och dipp & hyra film! sen blev det melodifestivalen och därefter kolla på filmen och sedan friends with benefits 2 ggr om utan att kolla (y) mysmys! var uppe till klockan 5 :o

söndag
vakna upp hos frida, åt en goood frukost sedan blev det att kolla på friends with benefits igen men denna gång verkligen kolla sen blev det att möta min vän som jag spenderade resten av dagen med, med film och god mat :D

måndag
skolan först sedan hockey med bästa frida! där man stötte på mikis :* och vi träffade andreas, david och viktor :) trevligt var det! dock förlora ssk menmen xd sen blev vi hemskjutsade, och david kunde inte låta bli att mobbas och kalla mig för lidingö :( 

tisdag
alla hjärtans dag tema i skolan, först föreläsning och sedan grejs i skolan, mollie & jag kollade på när lejla gjorde kort ;) sen när hon körde yoga XD senare blev det afrohop för mig och lejla ;) väl hemma somnade jag och vaknade vid 6 då jag stressat drog på mig fotbollskläder och åkte till första träningen med ik viljan! det var underbart att spela fotboll igen, det är verkligen lycka & kärlek :) får bli ens kärlek då man är singel.. :( 

onsdag
lååång dag i skolan, kändes det som i alla fall^^ åkte hem och pratade med frida i 2 timmar ^^ galet ;) sen somnade jag :D mat och sedan blev det sängen igen

torsdag (idag)
gick 5 km till bussen, mötte upp mollie i skolan för att gå till idrotten sen blev det intervaller, cirkelfys och fotboll!! dagen fortsatte med hälsopedagogik för första gången, träffade emma där och även sofia som visar sig bo här ute ^^ så nu har man en cykel partner till sommaren :D sen gick jag 3 km till bussen, 2,5 km från bussen och nu ligger jag i sängen och vilar innan träningen ikväll :) GALET!!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback