nu är det fan i mig allvar!

som många vet så har jag sjukt dåligt självförtroende..!
spolar bort komplimanger direkt för att det känns som att det är en lögn :(
hatar det men det är så jag känner
så jag uppskattar alla tips till ett bättre självförtroende, minsta lilla uppskattas!

som jag sagt tidigare så ska jag träna och äta nyttigt och blablabla.. det funkade någon vecka sen sket jag i det..
men nu har jag verkligen nått mitt slut så nu måste jag göra det..
ska provträna för ik viljan så fort jag blir frisk, som förhoppningsvis är snart för jag vill börja lira boll igen :(
då kommer jag i alla fall ha den regelbundna träningen plus egen :)
har verkligen gett mig fan på att jag ska lyckas nu för jag är trött på att inte vara nöjd med min kropp, det är mitt bekymmer där, så tips om tankar kring det uppskattas även det :)
men annars ska jag lyckas denna gång, det har jag gett mig fan på..
skiter i vad folk tycker om jag uppdaterar här om sådant, det är ju min blogg och mina tankar :)
så från och med nu kommer det vara ett nytt ämne i min blogg som dagligen uppdateras med vad jag utövat för träning och lite mat :) sen hoppas jag på det bästa att jag lyckas
men det vet jag att jag kommer och det får ta den tiden det tar :)

kan ju redan nu berätta morgon dagens motion som lyder:

- 5 km promenad till bussen, tar runt 45-50 min
- 4,5 km kvälls löprunda
- Sedan lite pilates övningar som kommer se ut såhär:





så där har vi träningen för imorgon :)
3 Sets 8-12 Reps, vila 30 sekunder



Varför är du inte nöjd med din kropp? :O vad är det som gör att du inte är nöjd med den?

Kan en massa övningar för varje muskel som du kan göra hemma så säg vad så kanske jag kan ge dig lite övningar :)

P.S. du är sjukt snygg så sluta tänka så om dig själv :)

2012-02-03 // 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback