all day all night

torsdagens träning gick as bra!

på fredagen begav jag mig till mamma efter skolan :) blev en lång dag men jag och mollie lyckades göra det bästa av situationen på förmiddagen innan hon var tvungen att åka hem :( sen hade lejla och jag matte och engelska ^^ väl hemma blev det att softa framför datorn och sedan kolla på the voice sverige

lördagen däremot var det ett fullsatt schema! dagen började med att jag gjorde iordning mig för att sedan dra till västergård och möta upp tobbe :) vi gick ner på stan så att han kunde handla mat XD sedan tillbaka :) därefter blev det att skynda hem för att baka muffins till firandet av mamma som fyllde år dagen innan :) gästerna kom och det blev godmat med tårta och annan efterrätt :) sen blev det lite stress då jag och niclas skulle hinna med bussen! han skulle till järna på lan och jag skulle till vibergen, men springandes till bussen hann vi :D väll när jag klivat av andra bussen blev jag mött av niko! min underbara vän från göteborg som var och hälsade på sina kusiner :) vi satt och pratade massor!! sen tog jag hans plats, då kasta han snö på mig och sen slutade allt med att han puttade ner mig i snön :(
efter lite mer än 1 timme gick jag hem till bea där vi firade monica, hennes mamma, även kallad av mig för mormor :) det blev massa prat och skratt! kvällen slutade med att jag och frida gick hem till hanna där vi hade lite tjejkväll innan vi somnade :)

söndagen blev jag väckt av sigge, hannas katt som hade krig i sängen där jag och frida sov ^^ galet var det :) vi käkade en god frukost och sen vandrade jag och frida tillbaka till bea :) där vi bland annat åt lite, kollade på tv och babblade på :) sen störde jag och frida anton (hennes kille & min halvbror) & herre som låg och sov bakfulla smo de var ^^ men det var trevligt :D sen blev det mer tv innan jag åkte hem runt 8! hade förhoppningen om att kolla på premiären av big brother men så blev det inte.. för kanalen fanns inte :( men blev att kolla på det på internet sen :)

måndagen gjorde jag inte mycket, slappade hela dagen fram tills kvart i fyra då det blev en jävla fart, frida skulle komma så det blev att dra på sig kläder och fixa sig lite snabbt ^^ sen begav vi oss ner på stan och gick där o fönstershoppade, åtminstone jag ^^ frida hitta ett halsband, ett par örhängen och sen en halsduk :) jätte fint! väl hemma tog jag det lugnt, låg i sängen och glodde tv ^^ sen tog jag en promenad till affären för att handla börd! och det var ju helt utrensat :( hemma kollade jag lite mer på tv sen blev det en promenad på 2,5 km rundan med jacob som jag inte träffat på länge :o resten av kvällen/natten spenderades framför datorn

idag har jag sovit till halv elva, stått i kö med pensionärer för att köpa semlor till mamma från svennes, pratat lite med jonas och sedan kollat på en grym film som visade sig vara 3 timmar lång xd blev ju lite fundersam varför den aldrig tog slut ;) nej nu ska jag vänta på pappa sen blir det hem och byta om till fotbollsträning :)

kommer ett bildinlägg efter detta och sen några fler under kvällen om jag orkar :)

pusspuss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback