What really happens

Jag har funderat lite!
Över hur olika människor gör när det händer något, alltså negativt
Finns många som går under och skadar sig men det finns även många som inte bryr sig
Men vad finns det där emellan?
Jag själv är sådan som bryter ihop, sen stänger jag inte händelsen för mig själv
Man vill ju liksom inte att alla ska veta, så man säger det till en sen går man vidare
Oftast säger man inte allt till en och samma om man har flera vänner man kan prata med
Utan man tänker lite mer vem som kan ta vad utan att göra en stor sak av det
Det är ändå ganska viktigt
Men det är endast mina åsikter
Jag tycker ärligt synd om de som mår så dåligt att de skadar sig
Jag tycker inte illa om dem, utan alla gör ju på sina sätt
Men man vill ju egentligen aldrig att någon ska dö
Tänk om vi alla gjorde likadant
Bara bet ihop och gick vidare

Äsch det var de jag hade att komma med just nu
Ni får ha en bätte kväll än mig :)
Kan ju säga att jag idag sprang 1,5 km xd fett lite men har power walkat 2,5 km plus gjort 50 armhävningar
Det är tillräckligt för idag!
Imorgon blir det att springa längre, idag ville jag mer känna på vilket tempo jag orkar :)

PussPuss



Sublimering: använda negativa känslor/tankar och använda dem som energi då man gör något fysiskt t.ex. springa, gymma för att få bättre resultat.



Med andra ord om något negativt händer, gå ut och spring av det :)

2012-02-09 // 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback