2012-01-01

hade en toppen nyårsafton igår!! helvete vad grym den var :D först fixade jag & sofia oss hos mig, sen blev det käk, hazelbackspotatis med något kött, as gott!!
där efter fortsatte vi att fixa oss, blev hel ändring på min outfit i sista sekund (a) likt mig (a)
vi yrade runt efter en bankomat lite överallt men hittade en till slut :) sen begav vi oss till danne
där hände det massa grejer med sjukt trevligt folk!! :D
vid elva började vi bege oss mot maren för fyrverkerier, tappade bort sofia där nere och var orolig som fan :( men sen hittade vi dem igen :)
sen drog vi hem till chris och chillade lite där med musik osv :)
ännu senare drog jag hem, utan sofia.. :( hennes daniel behövde henne ^^

idag har jag inte gjort mycket ;) var nyss och käkade på gabos med sofia, daniel & elias :) kebab!!
sen blev det ica inför vårat film maraton :D
nu har jag nyss duschat, väntar på sofia som är där nu :) sen beger vi oss återigen till danne :)

ha en bra kväll och gott nytt år !



» fius

FYFAN VILKA UNDERBARA DAGAAAR!!

Gott nytt år på dig bästa<3

2012-01-02 // 17:51:24

ja det var dem verkligen!! har haft otroligt kul med dig !!<3

gott nytt år hjärtat <3

2012-01-07 // 02:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback