2012-01-26

dagen började med att jag och haris nästan missa bussen!! den höll precis på att åka förbi när han kollade ut för att se om den kom så den fick backa (a)
sen var det skridskor och det gick fan grymt bra!! sen gick jag och lejla mot stationen och så åkte jag hem :)
väl hemma satte jag mig direkt och pluggade matte :) blir mer av det imorgon efter skolan, då jag åker direkt till mamma :) skönt att börja kvart i ett imorgon, ännu skönare att man får skjuts till skolan :D
nu har vi firat pappa lite grann :D<3

min helg ser ut såhär:

fredag
- hem till mamma, kanske kolla på film eller så :) ska iaf gå från syd hem :) känns bra :D

lördag
- åka med Frida & Pelle till Strängnäs då de ska kolla möbler, sen ska jag och Frida checka runt i stan och även hjälpa Elina & Max att flytta :D sen kanske det blir Jorges spelning?

söndag
- fira Danne som fyller 19 år :) sen på kvällen blir det att plugga ^^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback