2012-01-27

dagen blev inte riktigt som planerat men den blev bra ändå :)
blev att ta bussen till stan direkt när jag kom till Södertälje syd
hade sett på Fridas blogg att hon skulle ner efter skolan så ringde när jag slutade och hoppades på att hon fortfarande skulle vara på stan!
så vi gick och kolla lite i affären sen en snabbis in på donken för cheeseburgare och fridas toalett besök xd
därefter på jakt efter frisörer som fixade hårförlängning till henne :) sen gick jag hem :) istället för att ta bussen!

hemma blev det degrassi avsnitten från denna vecka :D fick även stryka Dannes skjorta då han skulle ut på krogen ^^
sen kollade jag och mamma på the voice Sverige, en super bra film som jag inte minns namnet på och systrar i jeans 2

och nu ligger jag i sängen och ska sova :)
imorgon blir det upp runt 9 tiden ;)
lite nöjd är man med betygen jag hittills har :D


pusspuss godnatt <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback