a big day

var på skolan idag på prov dag för att se hur det kändes att vara med klassen och lärarna..
när jag var på väg dit var jag sjukt nervös!! även när jag satt och väntade där inne så höll jag nästan på att svimma..
allt för ingenting! var en sjukt snäll klass, i alla fall dem jag hittills pratat med :)
var inte uppdelat utan alla verkade verkligen prata med alla så det var bra :)
så nu har jag nog bestämt mig att jag byter !
jag tror jag gör rätt val i alla fall, blir att behöva plugga ikapp lite i början men det fixar jag!
sen kan jag ju inte längre träffak ompisarna så impulsivt men det löser sig ändå :)
frida & jag ska i alla fall ses på hemma plan och borta plan, även fast båda är hemma för mig ;)

ikväll har jag bara slappat sönder och chillat galet :D
spelat lite med min lillebror och även med danne&challe
sen kollade jag och niclas på film,


och nu är det sovdags :)
imorgon blir det göra absolut ingenting i skolan eftersom det inte finns något som jag måste göra
eller måste göra klart min svenska rapport och turismen så blir att göra det på lektionerna

sen efter skolan imorgon åker jag direkt till gymmet :D
hade tänkt köra box kick men såg att dem flyttat det till måndagar.. fuck :(
menmen blir gymma vanligt :)

puss på er & godnatt <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback