Bästa Frida Persson Kangas <3

Frida har precis åkt hem och jag insåg inte, förrän Niko frågade om det var ett sorgligt hejdå, hur otroligt mycket jag kommer sakna henne
så tårar har nu fällts då jag inte kommer kunna träffa min vän varje dag som innan
kommer sakna dig så enormt mycket!!
du är den jag alltid kan vända mig till, den som aldrig dömmer än utan lyssnar och kommer med råd
du är så otroligt fantastisk min vän
jag älskar dig frida
du är en vän jag alltid kommer ha kvar och kan lita på fullt ut, dag som natt

kommer lite bilder från tiden med dig imorgon som är från vad som varit men det kommer fler från framtiden sen <3



» Frida

Älskade gumman! du är guld värd, du är en underbar vän som alltid går att lita på, no mather what! vi måste verkligen träffas så ofta det går men vi kommer ju ändå höras var och varannan dag :) underbara fina!! <3

2012-01-20 // 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback