en månad efter julafton

igår var första dagen på thomas, började som sagt bra (y) och de där jävla 5 kilometrarna.. fyfan :o 55 min.. men hade frida i luren nästan hela biten så det tackar jag för :) dagen gick snabbt och det kändes bra :) sen kommer den andra failen, buss appen yrar så lotta väntade vid busshållsplatsen men jag var 5 min bort så skulle gå av vid nästa och då hade bussen stannat precis men ingen hade tryckt stanna så då öppnade han inte dörren.. och ville inte skrika :o så aa fick åka en till station.. lite klockrent att haris frågade om jag bodde där ^^ tror inte han visste att vi var vid industriområdet :) men aa sen blev det hem och plugga järnet eftersom jag fick en uppsats som var till idag som de haft en vecka på sig att göra -.- gick ju nästan bra, hade 4 frågor av 10 kvar när jag gav upp :)
åkte tidigare till skolan för att göra de uppgifterna, hade skrivit en hela A4 på datorn på en fråga när jag kände mig nöjd och skulle skicka den till min mail och sedan skriva ut.. men vad hände då? nej då försvann skitenn helt !!! :@ men sen skrev jag ut omdömena för geografin och såg att vi redan jobbat med klimatförändringar så jag hade inte behövt göra det.. menmen, ska skicka in det jag gjort ;)
det som annars återstår att göra är svenska läxan till imorgon, matte prov nästa fredag och ekonomi prov om 2 veckor eller vad de nu sa..

denna dag gick bättre iaf, hade bara två lektioner och det gick hyfsat snabbt :) inget mer att säga om dagen tror jag ^^ eller gjorde pikelets idag :o gick ju sådär.. pappas är mycket godare!!

kan ju i alla fall boka av 1 mil på två dagar nu ;) och jag ser fram emot torsdag då det blir 1 mil på en dag (y)

aja nu måste jag ta och göra svenskan :o wish me luck!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback