helgen..

för alla ungdomar är detta det bästa med veckan, helgen..
men för mig är det endast en evig väntan och en tid att bygga nervositet
i alla fall denna helg
och som många vet är inte det min starkaste sida direkt :o

det är nämligen så att jag på måndag ska på en prov-dag på thomasgymnasiet
blir att sova i max lägenhet så att jag kan ta mig dit till 11:40, så det blir en skön sovmorgon!
sen ska jag gå till skolan
lyckas komma på hur det var man gick egentligen..
men blir att kolla upp på datorn så att jag inte går fel!

kommer bli mött av två som ska vara mina "faddrar", och enligt studievägledaren skulle hon lite fram några sportiga människor, så det är ju bra
är i alla fall sjuuuukt nervös, och det är just tanken jag har i huvudet som skrämmer mig
jag kommer in i ett klassrum med 31 elever och blir utstirrad.. pinsamt!
vad ska man säga? vad ska man göra?
men det går säkert jätte bra.. not xd

sämst är man på att peppa sig själv!!
vad kan gå fel? jo allt xd

nu ska jag i alla fall fortsätta sitta uppe och göra någonting, blir nog och glo på någon film för att dra ut på tiden så jag blir trött någon gång :o

puss!



Det kommer att gå jätte bra :) klart som fan alla kommer att stirra på dig, alla kommer att tänka vem är den där snygga nya tjejen? :O :)

2012-01-14 // 01:11:08

man kan ju alltid hoppas :o finns ingen som kommer tänka så :o utan shit vem är den fula tjejen :o hon ser ut som en hippie!

2012-01-14 // 13:45:14

man behöver inte hopp om man redan vet och jag vet ;) haha det är bara du som tycker så om dig själv :P alla andra tycker du e snygg så det är klart dem kommer tänka så ;)

2012-01-14 // 17:37:24

men det vet inte jag :o as nervös!!

det är bara du som säger att jag är det, finns ingen som tycker det :D

2012-01-15 // 00:25:34

haha men alla andra vet det redan så du behöver inte vara nervös ;)

nej det är det inte :P många som tycker det :P jag säger sanningen så förstå det nu, eller du behöver inte förstå det bara acceptera det :)

2012-01-15 // 17:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback