kan man ju göra lite sånt här också..

Mitt 2011

SAMMANFATTNING AV ÅRET

Hur har året 2011 varit för dig? si sådär!
Bättre än förra året? dlevis ja och delvis nej :o
Har du träffat några nya vänner? självklart
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? att jag förlorade min allra bästa vän, och något bra är nog att jag byggde hus och hade ett sjukt kul sommarjobb med bästa josephine och maitham :)
Har du flyttat under år 2011? japp, till strängnäs med pappa
Har du hittat en ny låt som du älskar? kanske inte älskar :o
Isåfall vilken? kommer inte på någon :)

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? inte så bra..
Har du varit kär? ja typ
Har du sagt jag älskar dig till någon? japp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? yes
Har du haft ett hemligt förhållande? haha nej?

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? nope
Har någon i din släkt avlidit? nej :)
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? japp :)
Har du varit i slagsmål? inte riktigt :)

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? om jag har..
Isåfall vad? många saker
Har du skämt ut dig? har jag säkert, men skäms nästan aldrig :)
Har du ljugit för en vän? inte vad jag kan komma på
Har du varit ute en hel natt? japp!
Har du blivit tagen av polisen? nej faktiskt inte :o
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? yes..
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? japp :)

SKOLAN&FRITIDEN.
Har någon varit elak mot dig i skolan? japp, idiot..
Hatar du någon i din skola? hatar gör jag nog inte men ogillar starkt
Har du gjort något framsteg? lite grann kanske
Har du haft alla rätt på ett prov? nope :)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? ja :) bland annat Lisa, Malin, Fredrik och Markus :)
Har du förlorat en vän? japp..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? typ :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej :)
Har du ljugit för en bästavän? nope
Har du många killkompisar? ganska :)



Ja du slog ju mig i magen medans marcus höll fast mig :P

2012-01-11 // 20:43:37

lugn nu :p

2012-01-11 // 23:09:32

E lugn ;) bara ren fakta ju :P kände ju inte äns slaget ;) :D

2012-01-12 // 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback