please..

sämsta blogga uppdateraren hej..

nej vad ska man säga jag har många tankar som flödar i mitt huvud. frågor jag söker svar på och svar jag inte förstår mig på. ibland vet jag ärligt inte hur jag ska svara eller ställa mig till något. vad gör man när någon om står otroligt nära, som hjälpt dig och stöttat dig en dag säger att den inte vill leva längre. vad ska man säga? vad ska man göra? tankarna om att denne mår så dåigt att inte längre vilja finnas på denna ord. jag vet att du gjort misstag, och denna gång allvarliga men allt löser sig ju, det gör det ju alltid? denna gång vet jag att allt kan bi bra till slut, du får ta det du får och sen göra det bästa av saken. jag kommer stötta dig genom det hela och hjälpa dig så gott jag kan, det lovar jag dig. men snälla jag ber dig verkligen att inte försvinna från mig.. jag ber dig <3


sorry för ett depp inlägg men har inget glatt idag..



» fius

Vad har hänt jenniiie?! :o :(<3

2012-02-01 // 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback