snart så

då börjar dagen dra sig till sitt slut och jag är ganska nöjd med mina insatser :)

inte gjort så mycket men kom hem efter skolan och gjorde klart min rapport och skickade in den!
strax efter det kom danne & anna så fick träffa henne för första gången, jätte snäll var hon :) vi kollade lite i skolkatalogen sen gick jag och försökte fixa det sista med svenskan.. gick ju sådär (y)
har pratat skype med lite vänner innan jag bestämde mig för att dra ut och springa en snabbis, när jag kom hem blev det styrka framför once upon a time :D grym! nu är jag färdig duschad, ligger i sängen, glor på tv & snackar skype :)

imorgon är det sista dagen på tumba! känns bra men kommer sakna att ha frida vid min sida varje dag och sen kommer jag även sakna n ågra lärare, jessica, alma och patrik :( menmen!!
två lektioner imorgon sen går jag aldrig mer på tumba :)

sov så gott ! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback