sömnlös :(

idag har jag inte gjort mycket :o tränat har jag i alla fall!! blev lite jobbigt efter träningsvärken efter gårdagens träning på gymmet :) var sjukt trött så jag somnade någon gång mellan 7&8 sen vaknade jag vid 9 och bestämde mig för att lägga mig i sängen istället :) vaknade igen vid 1 och sen dess har jag inte kunnat somna, buhu :( vad ska jag göra nu liksom :((

annars vill jag bara säga att det suger att skolan börjar snart!!!

och "imorgon" ska jag få träffa söta lilla Amanda :) med henne får man sig alltid ett gott skratt :))<3

kan ju lägga ner lite allmän info nu när jag ändå inte har något bättre för mig, blir mer så att jag själv kommer ihåg :)

- på påsklovet åker jag och pappa (förhoppningsvis) till Kungshamn :) har jag tur så får jag även träffa Markus då :)
- på sommarlovet blir det att åka till Kungshamn v28 eller v29 då SKA jag träffa Markus (igen) och kanske tatuera mig (förhoppningsvis) sen ska jag finna tiden att jobba ihop lite pengar sen blir det att åka någonstans med mamma och familjen :) jag ska även hinna träffa Fredrik och även Marcus H :) sen ska jag umgås mycket med de andra också :D

- fyller 18 den 19e oktober, just nu känns det som evigheter men efter sommarlovet så är det inte allt för långt :))

- höstlovet spenderas på bartenderskolan med Frida om hon fortfarande vill då :)<3

nej nu orkar jag inte skriva mer :))) byebye äppelpaj!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback