Kvällen/Natten med Sofia <3

hade ingen ork att göra något mer inlägg när jag kom hem igår, kom nog hem runt 1 :)
hemma hos sofia blev det en jävla massa skrattande, skrattade så att jag vek mig och hamnade på golvet, man har alltid lika kul med dig stumpan, finns inte en lugn stund!!
vi kollade runt på internet
käkade pizza
gjorde en röstinspelning med ändrad röst
gick en promenad
och pratade och skrattade en jävla massa!!!

känner att jag är dålig med bilder på bloggen så blir att ta vara på tillfällena nu som ej kommer att komma så ofta :)
så här kommer bilder från gårdagen <3









» fius

FYFAN vad vi är snygga!! Hahaha shit vad kul det vaaar! :D

& nu är vi gifta också, gooosen :') hahah <3

2012-01-22 // 19:31:25

ATT VI ÄR!! speciellt du ;)

ja det var det verkligen :D

hihi ja :D <3

2012-01-23 // 23:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback