vad ska man göra när inget går att göra?

känns som att det var ett bra tag sen jag gjorde ett inlägg! men skyller på sanningen om att jag inte längre kan blogga från mobilen :( vilket suger!! och har inte haft någon dator förrän nu :|

har redan hunnit göra de semester grejerna jag hade planerat,
jobbade på fotbollsskolan 4 dagar med mitt vanliga lag och en ålder högre! var otroligt roligt trots omständigheterna,

blev gotland över midsommar med älsklingen, benny, emelie, carro och eric,
blev även två nätter i nykvarn hos förra grannarna, blev till slut att ta hand om alla ungar på gården! men det var lika kul det :)
 kungshamn med familjen och den bästa, en händelserik vecka.. not! bad en gång fisketur en gång med 250 kg fisk fisk som resultat!


nu är jag hemma och taggar grönan på lördag med hampus!! wiho :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback