bilder är alltid fint att ha!

kan ju börja med bilden på lillebrorsan! han fyller fan 15 på tisdag!!! = byxmyndig.. han liksom :o det sista jag kan komma och tänka på är han ha sex inom en snar framtid :o det finns typ inte på världskartan :s jag blev ju liksom av med oskulden i hans ålder och jag tyckte jag var gammal men om han skulle bli det skulle jag typ svimma :o nej men kan liksom inte tro det om honom så jag hoppas han väntar några år till! han behöver det inte XD





sen var jag ju på besök hos min lille bebis bob <3 och då måste jag ju självklart ta bilder! var lite elak och gav honom en dusch också men jag kände att det behövdes :( men aa han blev inte arg iaf :) han var så kelig och gullig <3





sen har vi ju snyggingen mollie och fjäskaren johan ;)





hittde även en bild på mig och niclas från när vi var små! hihihihi :)



Haha, schysta bilder hörru!

2012-03-25 // 10:34:08

visst var de ;)

2012-03-25 // 18:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback