det börjar närma sig natt och sommartid!

glömde bort uppdateringen ;)
men det funkar ändå!! har firat lillebrorsan och varit social med släkten :)

sen var det ju det här dilemat med grannen, förra helgen såg det spökliknande ut och denna gången så det verkligen ut som en människa! hela stilla.. så jag blev ju lite rädd att någon hängt sig :o så självklart var man tvungen att gå och fråga.. visade sig vara en skyltdocka och jag antar att hans flickvän är stylist då hon hade extremt mycket skor, kläder, smink osv! dagens fail!

kom nu precis hem från willys där jag köpt ben&jerry's! muuuuums :D sen två kinderägg såklart!

mina två favoritgodisar är faktiskt:



Hahaha, fan vad scary! Men skönt att det bara var en skyltdocka.

2012-03-24 // 20:55:47

hahahha ja!! skoja inte :o var fett nervös när jag knacka på XD

2012-03-25 // 00:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback